Jumlah Paparan Halaman

MUTIARA KATA

SELAMAT DATANG

PAPAN KENYATAAN - IKLAN

Rabu, 9 November 2011

SUKANRIA PRASEKOLAH 2011

TARIKH  :  09 NOV 2011
HARI  :  RABU
MASA  :  8.15 - 12.45 TENGAH HARI
TEMPAT  :  DEWAN GEMILANG , SK KUALA TAHAN

Cikgu Zainol b Shahbudin merasmikan Sukan Ria

Prasekolah SK Kuala Tahan telah berjaya menganjurkan Sukan Ria Prasekolah. Aktiviti ini melibatkan dua buah kelas iaitu pra sinar dan pra cahaya. Seramai 50 orang pelajar mengambil bahagian dalam program tersebut. Objektif utama sukan ria untuk memberikan pendedahan kepada para pelajar terutama sekali bidang yang berkaitan dengan sukan dan permainan.

Program sukan Ria telah dirasmikan oleh Cikgu Zainol b Shahbudin , Guru Besar SK Kuala Tahan. Dalam ucapan perasmiannya , beliau merakamkan jutaan terima kasih kepada jawatankuasa penganjur kerana berjaya menganjurkan aktiviti yang julung kali dilaksanakan secara berasingan.

Acara sukan Ria melibatkan pelajar berumur 5 dan 6 tahun. Antara acara yang diadakan seperti lari sambil kepik bola , lari dan pecah belon , golek gelung rotan dan sebagainya. Kehadiran ibu bapa dan penjaga amat memberangsangkan dan tidak ketinggalan disediakan acara bagi mereka iaitu music chair dan semakin jauh semakin sayang.

Program ini berlangsung bermula 8.30 pagi dan berakhir pada jam 12.30 tengah hari setelah selesai majlis penyampaian hadiah kepada pemenang. Keseluruhannya , program yang dianjurkan telah mencapai matlamatnya seperti yang telah digariskan

 Gambar Majlis Perasmian dan salah satu acara Sukan Ria
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin