Jumlah Paparan Halaman

MUTIARA KATA

SELAMAT DATANG

PAPAN KENYATAAN - IKLAN

Khamis, 17 November 2011

HARI ANUGERAH PENDIDIKAN 2011

TARIKH : 17 NOV 2011
HARI : KHAMIS
MASA : 10.00 - 1.00 PETANG
TEMPAT : DEWAN GEMILANG , SK KUALA TAHAN



Jawatankuasa Pengelola Hari Anugerah 2011 telah berjaya melaksanakan aktiviti Hari Anugerah Pendidikan. Objektif program ini adalah untuk memberikan penghargaan kepada pelajar sepanjang tahun dalam semua bidang iaitu kurikulum dan kokurikulum.

Program ini bermula seawal jam 10.00 pagi dengan didahului majlis graduasi pelajar prasekolah. Pengerusi Perwaris berbesar hati menyampaikan hadiah dan cenderamata kepada semua pelajar yang terlibat. Para tetamu juga turut dihiburkan dengan persembahan pelajar pra sinar dan pra cahaya.

Majlis perasmian Hari Anugerah dirasmikan oleh En Abdullah b Hj Manan , YDP PIBG SK Kuala Tahan. Dalam ucapannya , beliau mengucapkan tahniah kepada semua pelajar yang telah menunjukkan kecemerlangan dalam semua bidang.

Dalam majlis yang sama juga Cikgu Zainol b Shahbudin , Guru Besar SK Kuala Tahan telah memgumumkan keputusan UPSR bagi tahun 2011. Seramai 44 calon telah menduduki ujian tersebut. Peratus kelulusan adalah 50 %. Dua orang pelajar telah mendapat keputusan 5A iaitu Adik Siti Raudah bt Rozali dan Nurul Aqilah bt Zamri. Seramai 2 orang pelajar memperoleh keputusan 4A1B iaitu Mohamad Ameen Aiman b Mohd Saluji dan Nuur Hanis bt Zulkifli.

Majlis berakhir pada jam 1.15 petang dan semua tetamu dijemput ke jamuan makan tengah hari . Majlis telah berlangsung dengan jayanya.

Foto Sekitar Hari Anugerah


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin