Jumlah Paparan Halaman

MUTIARA KATA

SELAMAT DATANG

PAPAN KENYATAAN - IKLAN

Isnin, 22 Februari 2010

Mesyuarat Agung PIBG kali ke 27

Tarikh : 20 Feb 2010
Hari : Sabtu
Masa : 11.00 pagi
Tempat : Dewan Gemilang , SK Kuala Tahan

Mesyuarat Agung PIBG kali ke 27 telah berlangsung di Dewan Gemilang , SK Kuala Tahan. Mesyuarat ini bermula pada pukul 11.00 pagi dan berakhir pada jam 12.50 tengah hari. Perjalanan mesyuarat berjalan lancar di mana tidak banyak perkara yang menghangatkan suasana. Kehadiran ibu bapa amat menggalakkan walaupun majlis bermula seawal jam 9.00 pagi iaitu ceramah motivasi oleh Ustaaz Hj Rujhan.
Dalam ucapan aluan Cikgu Zainol b Shahbudin , Guru Besar SK Kuala Tahan sempat mengingatkan ibu bapa agar mengambil berat hhal pelajaran anak-anak. Di samping itu , beliau juga memohon kerjasama daripada ibu bapa penjaga dalam melaksanakan sesuatu program di sekolah. Beliau tidak lupa merakamkan jutaan terima kasih kepada seluruh ibu bapa penjaga yang hadir menyumbangkan tenaga dan wang ringgit menjayakan Gotong Royong perdana yang diadakan baru-baru ini.
Walaupun pada tahun ini tiada pemilihan AJK namun terdapat pertambahan 2 orang AJK baru untuk memantapkan lagi PIBG. Pihak PIBG turut meraakamkan ucapan terima kasih kepada ibu bapa yang turut membawa juadah untuk dikongsi bersama semasa kudapan. Inilah budaya masyarakat setempat yang diwarisi dan wajar diteruskan .

Foto Mesyuarat Agung PIBG

Klik untuk lihat foto

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin