Jumlah Paparan Halaman

MUTIARA KATA

SELAMAT DATANG

PAPAN KENYATAAN - IKLAN

Jumaat, 12 Februari 2010

Majlis Perpisahan GPK 1 dan Cik Nazalakmasyuhada

Tarikh : 12 Feb 2010
Hari : Khamis
Masa : 9.00 malam
Tempat : Dewan Gemilang , SK Kuala Tahan

Badan Kebajikan Guru dan Staf SK Kuala Tahan telah mengadakan majlis perpisahan khas buat GPK 1 , Cikgu Rusli dan Guru Pendidikan Khas , Cik Naza. Bagi tahun ini sahaj sudah dua kali majlis diadakan pertama meraikan perpisahan Guru Besar ke Cameron Highlands.
Majlis pada malam terbut dihadiri semua warga SKKT dan keluarga. Majlis bermula dengan ucapan Naib Pengerusi Badan Kebajikan , Ustaz Nazaruddin. Beliau mengingatkan warga SKKT sentiasa ingat mengingati dan jauhkan prasangka kerana perkara demikian boleh merosakan hubungan silaturahim.
Cikgu Rusli merupakan GPK 1 yang baru sahaj dilantik. namun khidmat beliau lebih diperlukan di tempat beliau. Beliau memulakan tugasnya di SK Kuala Tahan pada tanggal 01 november 2009. Walaupun masa perkhidmatan yang singkat , namum banyak perkara yang baik dibawa oleh beliau. Walaupun sedih untuk meninggalkan Kuala Tahan , namun atas arahan perkhidmatan beliau akur dengan ketetapan tersebut.
Bagi Cik Nazatul ini merupakan sekolah yang kedua beliau dalam tempoh 2 bulan berkhidmat. Sebelum ini , beliau bertugas di Merapoh.
Kepada kedua dua orang guru , warga SK Kuala Tahan ingin mengucapkan jutaan terima kasih atas jasa dan bakti yang ditabur.

Foto Majlis Perpisahan


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin