Jumlah Paparan Halaman

MUTIARA KATA

SELAMAT DATANG

PAPAN KENYATAAN - IKLAN

Rabu, 23 Jun 2010

Perjumpaan Penjaga Tahun 6 kali kedua 2010

Tarikh  :  03 Jun 2010
Hari  :  Khamis
Masa  :  3.00 - 5.00 petang
Tempat  :  Bilik Gerakan , SK Kuala Tahan

Perjumpaan penjaga pelajar tahun 6 kali kedua telah berjaya dilaksanakan. Perjumpaan pada kali ini diadakan di Bilik Gerakan , SK Kuala Tahan. Objektif utama perjumpaan ini adalah untuk memberikan penerangan tentang status perkembangan pelajaran anak-anak. 
Kehadiran pada kali ini amat menggalakan di mana 45/53 penjaga telah hadir. Kehadiran yang memberangsangkan ini menunjukkan komitmen ibu bapa terhadap pelajaran anak-anak. Ibu bapa yang mengambil berat pelajaran anak-anak , akan menjadi pendorong dan motivasi kepada anak-anak mereka.
Program pada petang tersebut dimulakan dengan ucapan aluan GPK 1 , Cikgu Najdmudeen diikuti aluan Cikgu Zainol , Guru Besar SK Kuala Tahan. Dalam ucapan aluannya , Cikgu Zainol mengingatkan ibu bapa agar mengambil berat pendidikan anak-anak. Sekiranya hari ini pelajar gagal , tidak bermakna gagal selamanya mungkin mereka akan lebih berjaya pada masa hadapan.
Guru-guru mata pelajaran membentangkan dapatan daripada peperiksaan Pengesanan JPNP dan langkah yang seterusnya untuk menghadapi peperiksaan UPSR bulan september nanti. Ibu bapa juga turut diberi peluang memberikan pandangan demi kejayaan anak-anak. Majlis tamat pada jam 5.00 petang dan sedikit jamuan diadakan di kantin sekolah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin