Jumlah Paparan Halaman

MUTIARA KATA

SELAMAT DATANG

PAPAN KENYATAAN - IKLAN

Selasa, 10 Mac 2009

Sukan Tahunan SK Kuala Tahan 2009





Sukan Tahunan SK Kuala Tahan 2009 telah berjaya diadakan seperti mana yang telah dirancang. Sukan tersebut telah diadakan pada 07 March 2009 bertempat di Padang FELCRA Tembeling Tengah , Kuala Tahan. Pemilihan padang FELCRA adalah kerana SK Kuala Tahan tidak mempunyai padang . Padang sedia ada telah dijadikan tapak pembinaan bangunan tambahan. Jarak antara sekolah ke padang FELCRA sejauh 4 km.

Acara sukan telah bermula tepat pukul 8.00 pagi. Walau bagaimanapun hujan yang turun sepanjang malam menyebabkan keadaan padang menjadi becak dan licin. Namun demikian , itu tidak sedikitpun mengugat semangat pelajar menyertai sukan tahunan tersebut. Sukan ini merupakan sukan yang pertama kali diadakan di era milinium. Hampir satu dekad sukan tidak diadakan di SK Kuala Tahan.

Sebanyak empat buah rumah sukan mengambil antaranya Dato Bahaman , Mat Kilau , Tok Gajah dan Dato Maharaja Lela. Sambutan dari penjaga amat menggalakan malahan mereka sanggup bersengkang mata hingga pukul 1.00 pagi menghias rumah sukan masing-masing. Walaupun masa agak terhad , namun persiapan amat baik.

bersambung.....

3 ulasan:

  1. fuyooooo............lawa wooooo kuning.....kuning kuning kuning.....kami tak ramai kami tak kuat...tapi kami tetap gagah berdaulat....mane nak carik

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum;
    Tahniah diucapkan kepada semua guru2 yang bertugas di SK Kuala Tahan terutama kepada kenalan lama saya Cik Azmaliza. Semoga dengan keikhlasan dan ketekunan guru2 sekalian, sekolah ini akan lebih aktif dan cemerlang.
    Salam
    Ir. Khairul

    BalasPadam
  3. rumah merah patut menang tahu ne rumah meran cepat bangkip

    BalasPadam

Blog Widget by LinkWithin