Jumlah Paparan Halaman

MUTIARA KATA

SELAMAT DATANG

PAPAN KENYATAAN - IKLAN

Jumaat, 25 Februari 2011

MAJLIS PERPISAHAN GURU 02/2011



Tarikh : 25 Feb 2011
Hari : Jumaat
Masa : 11.15 pagi
Tempat : Dewan Gemilang , SK Kuala Tahan

Majlis Perpisahan GPK Kokurikulum , Ustaz Zakaria b Omar dan Cikgu Aslahuddin b Mohd Daud telah diadakan pada hari jumaat. Tarikh itu merupakan tarikh terakhir mereka menjalankan tugas rasmi di SK Kuala Tahan.

Ustaz Zakaria sempat berkhidmat selama 10 bulan di sini. Beliau menjalankan tugas GPK Kokurikulum. Sepanjang tugasan beliau di sini , beliau sempat melaksanakan beberapa program yang amat memberikan kesan kepada pelajar antaranya Perkhemahan Bersepadu Pelajar Tahap 2 dan pelancaran Kelas KAFA 2011.

Cikgu Aslahuddin b Mohd Daud pula telah berkhidmat lebih 10 tahun di SK Kuala Tahan mulai tahun 2001. Beliau merupakan guru mata pelajaran Bahasa Melayu tahap 1. Beliau aktif dalam Unit Berunifom TKRS dan permainan Bola Sepak. Sepanjang di sini beliau sempat berkhidmat di bawah empat orang Guru Besar bermula TnHj Abdul Malik , Cikgu Mohamad Zabidi , Cikguu Kamaruddin dan Cikgu Zainol.

Warga SK Kuala Tahan merakam jutaan terima kasih atas sumbangan yang telah dicurahkan sepanjang berada di sini. Segala yang baik itu dijadikan tauladan , manakala yang buruk itu dijadikan sempadan. Semoga kedua-duanya suksess di tempat baru. Tempat jatuh lagi dikenang , inikan pula tempat bermain.


Foto Sekitar Majlis Perpisahan Guru.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin