Jumlah Paparan Halaman

MUTIARA KATA

SELAMAT DATANG

PAPAN KENYATAAN - IKLAN

Khamis, 18 November 2010

MAJLIS PERPISAHAN GURU


Teacher Azmaliza
Cikgu Zubir dan Cikgu Kamil Hilmi

Tarikh : 16 Nov 2010
Hari : Selasa
Masa : 9.45-10.30 pagi
Tempat : Dewan Gemilang , SK Kuala Tahan

Sesi persekolahan 2010 telah melabuhkan tirainya. Yang patah pasti akn tumbuh , yang hilang pasti berganti , itulah lumrah setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan. Seramai tiga orang guru akan meninggalkan SKKT demi menabur bakti di tempat lain pula. Antara guru yang akan meninggalkan SKKT termasuklah Cikgu Mohamad Zubir b Zulkifli bertukar ke Temerloh , Cikgu Kamil Hilmi b Zainallah bertukar ke Sk Teh , Jerantut dan Cikgu Azmaliza bt Md Muhaidin yang bertukar ke Putrajaya mengikut suaminya.
Cikgu Kamil Hilmi telah berkhidmat di SKKT mulai tahun 2005. Beliau merupakan guru Prasekolah di samping menjawat jawatan Setiausaha PIBG. Sementara itu Cikgu Mohamad Zubir juga mula berkhidmat pada tahun 2006. Beliau merupakan guru data. manakala , Cikgu Azmaliza mula berkhidmat pada tahun 2007. Beliau merupakan guru Bahasa Inggeris dan guru SPBT.
Warga SK Kuala Tahan ingin merakamkan jutaan terima kasih atas segala khidmat yang telah dicurakan sepanjang berada di sini. Semoga dengan pertukaran ini akan meningkatkan lagi khidmat mendidik anak bangsa.
... Selamat Bertukar ...

Cikgu Zubir - SK Bandar Mentakab , Mentakab.
Cikgu Mohamad Khairul - SK Panching , Kuantan
Cikgu Suzanna - SK Bukit Sekilau , Kuantan
Cikgu Kamil - SK Teh , Jerantut
Cikgu Azmaliza - Puterajaya , Wilayah Persekutuan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin