Jumlah Paparan Halaman

MUTIARA KATA

SELAMAT DATANG

PAPAN KENYATAAN - IKLAN

Selasa, 10 Ogos 2010

PROGRAM MOTIVASI - ANAK SOLEH



Tarikh  :  07 Ogos 2010
Hari  :  Sabtu
Masa  :  9.00 - 11.00 Pagi
Tempat  :  Dewan Gemilang , SK Kuala Tahan

Satu program ceramah motivasi telah diadakan khas bagi ibu bapa dan pelajar-pelajar tahun 5 dan tahun 6. Tajuk ceramah merupakan tajuk yang begitu menarik iaitu Anak soleh. Objektif utama program ini adalah untuk memberikan pengetahuan kepada ibu bapa serta pelajar akan peranan masing-masing dalam membentuk anak solah.
Seramai hampir sembilan puluh orang pelajar terlibat sebagai peserta termasuklah pelajar dari SK Merting , SK Chebong dan SK Kuala Tahan.Sepanjang program tersebut pelbagai kaedah digunakan oleh penceramah untuk menarik perhatian audien. Penggunaan unsur ict dalam persembahan amat memberikan kesan yang mendalam kepada audien. Penceramah merupakan seorang motivator yang didatangkan khas dari Universiti Malaysia Pahang iaitu Ustaz Zuridan b Daud
Dalam sesi ceramahnya , Ustaz menggunakan pendekatan dua hala dan sering menanyakan ibu bapa dan pelajar. Kaedah ini amat berkesan kerana audien sentiasa memberikan perhatian setiap percakapan motivator. Sesungguhnya  , program pada hari tersebut sedikit sebanyak memberikan kesan kepada ibu bapa dan para pelajar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin