Jumlah Paparan Halaman

MUTIARA KATA

SELAMAT DATANG

PAPAN KENYATAAN - IKLAN

Khamis, 8 Julai 2010

Hari Keluarga 2010


Tarikh  :  26 - 27 Jun 2010
Hari  :  Sabtu dan Ahad
Tempat  :  Lis Na Ree Resort , Sungai Ular , Kuantan.

Badan Kebajikan Guru dan Staf , SK Kuala Tahan telah menganjurkan program Hari Keluarga bagi tahun 2010. Program ini merupakan aktiviti tahunan Badan Kebajikan. Matlamat utama program ini adalah untuk mengeratkan silaturahim antara warga SK Kuala Tahan.
Hari keluarga pada kali ini telah diadakan di Lis Na Ree , Sungai Ular. Perjalanan ke Kuantan secara berkonvoi bermula dari Masjid Tg Abdullah , Jerantut. Sebanyak 10 buah kereta bergerak ke detinasi pada jam 10.00 pagi. Sepanjang perjalanan tiada sebarang masalah berlaku dan perjalanan lancar dan tiba di resort jam 1.30 petang.
Pada sebelah petang aktiviti sukaneka telah diadakan di perkarangan resort. Antara acara yang diadakan baling belon berair. Pertandingan membina istana pasir turut diadakan di pantai. Acara berenang dan mencari harta karun diadakan di kolam mandi.
Pada sebelah malam diadakan BBQ dan cabutan nombor bertuah. Acara kemuncak adalah acara karaoke keluarga. Ramai guru dan staf " menyumbangkan " lagu.
Pada hari ahad , aktiviti memancing dan mandi laut diadakan di Pulau Ular. Aktiviti ini amat menyeronokkan dan tidak sedar masa berlalu dengan pantas. Walaupun ikan yang berjaya didaratkan tidak banyak namun keseronokan memancing amat mengujakan. Semua warga kembali ke Kuala Tahan kira-kirajam 3.00 petang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin