Jumlah Paparan Halaman

MUTIARA KATA

SELAMAT DATANG

PAPAN KENYATAAN - IKLAN

Ahad, 8 Julai 2012

USTAZ NOR' AZMUDDIN B SULAIMAN

 Ustaz Nor `Azmuddin b Sulaiman
Guru Besar

Penantian lebih daripada tiga bulan akhirnya terjawab apabila Ustaz Nor A'zmuddin b Sulaiman , Penyelia Kanan Unit Agama Islam , Pejabat Pelajaran Daerah Jerantut telah dilantik secara rasminya sebagai 
Guru Besar , SK Kuala Tahan menggantikan Cikgu Zainol b Shahbuddin yang bertukar ke SK Damak Jerantut.
     Ustaz Nor A'zmuddin merupakan anak jati Jerantut. Beliau dilahirkan di Kampung Tebing Tinggi , Jerantut , Pahang. Setelah menamatkan kursus perguruan , beliau telah menabur bakti di negeri Bawah Bayu selama 7 tahun. Pelbagai pengalaman dikutip dan dibawa balik untuk dijadikan pelgalaman yang berguna dalam bidang pendidikan.
     Sebelum bertugas sebagai Penyelia Kanan di PPD Jerantut , beliau terlebih dahulu bertugas di PPD Kuala Lipis dan menjawat jawatan yang sama. Dalam bidang pentadbiran , beliau telah menjawat jawatan sebagai GPK Pentadbiran di SK Batu Balai , Jerantut selama lebih daripada 8 tahun.
     Misi beliau di SK Kuala Tahan adalah untuk meningkatkan pencapaian dalam bidang kurikulum selaras dengan saranan melahirkan pelajar yang cemerlang alam bidang akademik , kokurikulum mahupun sahsiah diri.

                  SELAMAT BERTUGAS KEPADA USTAZ NOR' AZMUDDIN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin